petek, november 28, 2008

SMS


Sredi noči me iz rahlega spanca zbudi tvoj sms. Zdi se mi, da sem ga čakala; predvidljivost in presenečenje je kombinacija, ki te najbolje opisuje. Kliknem in berem. Mislim nate... želim si te. Trd sem, rad bi se zarinil vate, da bi vpila od bolečine in užitka... Kje si, kaj delaš? Nasmehnem se in zamižim. Dolgo te že nisem videla, skušam si te predstavljati, tvoje oči, ki me poželjivo skenirajo in slačijo tudi skozi najdebelejši zimski pulover. Tvoje prste, ki drsijo po mojem trebuhu in se pomenljivo ustavijo na pregibu gladko obritega grička, ki je vedno pripravljen na tvoja presenečenja. Z roko sežem pod spalno srajčko in se rahlo dotaknem prsi. Bradavičke so nabrekle. Želijo si tvojega jezika, hočejo, da jih zmočiš in nežno posesaš. A tebe ni... Drsim po zaspanem telesu in ga prebujam z mislijo nate. Moji prsti so tvoji prsti, moja slina, s katero jih močim, je tvoj jezik. Razprem pičko in božam rožnato vlago, ki nabreka pod mojimi ... tvojimi dotiki. Še enkrat ošinem tvoje sporočilo... "trd sem". Vem,da si. Ura je prava, vračaš se z rekreacije in sediš v avtu pred hišo, nočeš ga zapustiti, dokler si ga ne zdrkaš z mislijo name. Šele potem se boš vrnil v varno zavetje doma.

V mokro pičko porinem dva prsta in se ljubim s tabo. Spominjam se tvojih mehkih ustnic na svojih, tvojih prstov v sebi, tvojega jezika na svojih prsih, spominjam se tvojega stokanja in sebe, kako sem vedno, kadar sva bila skupaj, lovila dih. Spominjam se, kako si se me vedno želel in vem, da je tudi danes eden od tistih dni, ko si me želiš, morda še bolj kot sicer. V meni si z mojimi prsti. Usločim glavo nazaj in ne zadržujem glasnega stokanja, ko me zalivajo lepljivi sokovi, predstavljam si, da me iz nežnega ljubljenja nenadoma obrneš na trebuh, mi razširiš noge in se grobo zarineš vame, z jezo, ker me ne moreš imeti za vedno, z ihto, ker hočeš izkoristiti vsak trenutek, ki ga imava, nervozno, ker hočeš, da bi bilo popolno. S počasnimi, a odločnimi gibi me polniš, s prosto roko me stiskaš za vrat na meji, ki mi še dovoljuje dihanje in klicanje tvojega imena, drugo roko zakoplješ v mojo rit in jo prikuješ na posteljo. Ne pustiš mi premikanja, hočeš me obvladati... do konca. V temni sobi opazujem najino senco, ki divja v ogledalu. Obvladaj me! Zdaj!

Sprašuješ, kaj delam?

Z zardelim nasmehom ti odpišem... "lepo je bilo". Vem, da boš vedel, kaj ti hočem povedati, pomislim, ko ugasnem telefon in se utrujeno potopim v spanec.

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja našel sem se....in to kar nekajkrat:-)))

grešnici pravi ...

anonimni...sam ne v meni... ;)

Anonimni pravi ...

no končno:))) a vama je res v neizmerni užitek mučiti nas in ne obljavljati novih in novih zgobic -katere nam poganjajo kri po žilah:)))

ŠE ŠE ŠE in pa - tale sms - kot da bi to že nekje slišal:)))

grešnici pravi ...

Oh Sašo, ni cajta :(
Se bova potrudili še kej napisat v kratkem. Medtem pa veselo fantaziraj :)
LP,
Pika

Anonimni pravi ...

Sredi noči z rekreacije? Kje se pa rekreira tvoj dragi sredi noči?

Drugače pa dober zapis

grešnici pravi ...

Anonimni... kje pa piše, da je zgodba o mojem, kje piše, da je vse to res?
Hvala za komentar :)
Pika

Anonimni pravi ...

Dokaj redno "hodim k vama na izpoved", da se prepustim vajinim fantazijam. Škoda ker sta se zadnje čase umirili, in ne najdeta več toliko časa za nas grešnike, ki vsi trdi uživamo med branjem vajinih zgodbic. Zelo mi je všeč vajin stil, nabit z erotiko, zelo seksi in na trenutke ravno prav vulgaren, da se nam cedijo sline. Še kaj pišita, rad bi vaju bolje spoznal.

Anonimni pravi ...

prav zdrkati si ga morm!! več takih dobrih! drugače pa sta za akcijo?

 
hit counters