sobota, maj 18, 2013

Pridi k meni

Kako dolgo te nisem videla? Čas se vleče v leta, ko mislim nate. Na tvoje prste in tvoj vonj. Se spominjaš, kako sem prvič dišala po tebi. Tisto noč me je uspaval vonj, mešanica tvojega in mojega parfuma, ki v mojem spominu reže in izvablja tihe solze, ko sem sama. Ja, zelo te pogrešam. Vse. Tvoj glasni smeh in dotike, medtem ko mi resno razlagaš spomine iz svojega otroštva. Pogrešam tvoj dotik na svoji goli koži in okus tvoje sline. Vse preveč pogrešam. Grenkoba se mi vije po grlu, ker dolgo že nisem slišala tvojega glasu. Sploh lahko razumeš, kako je, če pogreša ženska? Ja, pogrešam te. Pogrešam najino posebno ljubezen… Ampak vem, da boš prišel. Tako kot prvič. Ne bova vedela, ali bova tujca ali zlitje dveh duš. Ne bova vedela. Preveč vsega je med nama, da bi vedela. Pograbil boš mojo dlan in me odpeljal v najino sobo. V temo…. Medtem, ko odklepaš vrata, stojim naslonjena na tvojo ramo. Zdrsim s prsti do tvoje dlani, ki odklepa vrata, skupaj želim, da jih odkleneva. Skupaj želim, da vstopiva. Tiha in s pogledi v očeh drug drugega. Samo glej me. Nič ne reci. Midva že dolgo ne potrebujeva besed. Vrni se k meni. Takšen, kot si odšel. Samo vrni se. Ne premikaj se. Dovoli, da v temi z dlanmi objamem tvoj obraz. Glej me. Samo glej. Čutiš moje dihanje? Kakšno pogrešanje leži v mojih prsih, odkar te ni? Me čutiš zdaj? Ne premikaj se. Stopi še bližje k meni. Do mojega telesa. Začuti ogenj, ki ga prebada tisoče hladnih mečev v mojih prsih, ki se dvigajo in spuščajo zaradi oteženega dihanja. Čutiš to telo v črni dolgi obleki, kako te kliče k sebi, kako te vabi. Kako te zapeljuje. Zgrabi moj obraz, poljubi me. Naj začutim zdrs tvoje sline po svojem grlu. Ne nehaj. Ne zdaj ne nikoli. Naj traja okušanje tistega, kar poznam…droge…opija…samo poljubljaj me. Objemaj me s telesom. Vonjam tvojo kožo pod slojem oblačil. Isti. Še si ti. Poznam te. Poznam vse na tebi. Čakam, kako se bo razkrilo meni, tebi, nama…ne umikaj svojih ust od mene. Pojej me. Nahraniva se v želji po nama. Vidiš…še vedno sva midva. Samo midva. Ko spustiš moje ustnice me poglej. Poglej žensko v meni. Me vidiš? Ne premikaj se od mene. Zdrsni z rokami in sleci obleko z mojih ramen. Naj te zajame vonj moje kože, ki si jo imel tako rad. Vdihni me. Položi svojo glavo med moje bele prsi. Vrni se, kot se vrne otrok k materi. Vzemi jih med dlani. Napete so. Poznaš jih, veš, kako se odzivajo. Veš, kako se ljubijo. Posesaj jih. Naj se razlijem med nogami. Naj postanem voljna zaradi najine strasti. Tvoje dolgo zadrževanje me vodi k pasu na tvojih hlačah. Odpnem jih. S prsti ga poiščem. Trdega. Voljnega. Popolnoma pripravljenega… Nastavljam se. Ne puščaš me niti centimetra stran od sebe. Grabiš me za lase in porineš k sebi, slediš mi. Razmočena med nogami zašepetam:«Pofukaj me.« Eva

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Fabula, ki ni vredna tvojega cenjenega imena. Romantična, sexulana nostalgija fuka.

Čeprav razočaran, ostajam tvoj zvesti bralec še naprej!

Saso_g

 
hit counters