nedelja, avgust 05, 2012

Pod kožo

Zlezel si mi pod kožo. Po krvi se vališ in greješ moje telo. Mislim nate, ko se odevam v svilo, dišavim s tvojim najljubšim vonjem i obuvam v črne salonarje. Ko zaklepam vrata in se podajam na ulico. Kurba. Vsaka ženska je kurba nekoga. Tvoja kurba. Vonj cigare in drage moške kolonjske vode se grobo zaletava v moje nosnice, ko vstopam v tvoje kraljestvo. Najino neobičajno razmerje domuje samo tukaj. Drugače se ne poznava. Sva ljubimca. Sva tujca na tako malem svetu, ki se imenuje ljubezen. Drsim s prsti po tvojih laseh. V mraku odzvanja tvoj glas, namenjen tujcu, na drugi strani telefonskega valovanja. Z roko polziš po mojem stegnu, ko se sklanjam k tvojemu kolenu in ti odpenjam zadrgo. Čepim pred teboj, moj bog med bogovi! Jemljem te med prsi in v usta. Slinim se po tvojem božanstvu h kateremu me vleče, kot vernika k bogu. Medtem, ko te ljubim z jezikom in usti se raztapljam in cedim. Moja mokrota je sorazmerna s tvojo trdoto. V tem sva si ista. Sinhrona. Usklajena. Hočem, da veš, všeč mi je, ko me ne opaziš. Ko trzaš in poskušaš kontrolirano govoriti. Ko z gibi telesa slediš mojemu sesanju tvojega kurca. Vem, da imaš to rad. Vem, da imaš rad, ko se odmikam in te gledam v oči, potem spet sesam in ližem nabreklo glavo, ki bo slej ko prej brizgnila serum življenja. Na moja bela prsa. Še vedno sem z vami, vaša Eva

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

you have been missed!

saso_g pravi ...

vidve sta tako - vroči hladni- da zlezeta človeku pod kožo:)))

Vajin zvesti bralec

Saso_g

Anonimni pravi ...

pogrešam kakšno novo zgodbico

 
hit counters